mandag 12. november 2007

Livet på Fiji

På tide å poste mors første blogg-innlegg.. Må innrømme at det går noen timer til ren prosjektadministasjon av as heimen... Men i mellom undervisning av unger, klesvask og solkremsmøring, har også jeg fått tid til å oppleve Fiji. Vi bor på en helt utrolig vakker øy, Amanuca. Strendene er ikke til å tro, og vi har også gått en del turer i regnskogen. Fugler, frukttrær, fisker - alt er utrolig vakkert og eksotisk. Jeg har også hatt nærkontakt med en fijiansk krabbe - riktignok i svømmebassenget... Folk er utrolig vennlige og hyggelige. Jeg har blitt ganske godt kjent både med to damer som driver en barneklubb og med vaskedama, det er spennende å høre om fijiansk dagligliv. De er også rørende opptatt av ungene våre, og svært stolt av sine egne selvsagt.

1 kommentar:

Vidars blogg sa...

Hei Liv
Jeg følger med litt i reisebloggen din mens jeg sitter å forbereder julebordet vi skal ha i IFA den 7.12.
Jeg skulle gjerne ha vært der i steden for her.
Kos dere videre.
Vidar