lørdag 5. januar 2008

Jenny i Sydney

I dag har me hatt ein fin dag på byen. Me har vore i verdens største akvarium og sett mange forskjellige slags dyr, 11.500 artar. Anne, Magnus og eg var ein tur på byen og såg operabygget som er heilt unikt. Ellers tok med ein båttur, såg Sydney fra havnesida. Eit yrande liv både på sjø og land. Sydney er ein heilt annerledes by enn dei eg har sett tidlegare, veldig spennande og fargerik. Tok også eit turisttog som køyrde gjennom byen til havneområdet, såg og ein cruisebåt med norsk flagg som tar dagsturar, var litt koseleg så langt heimefrå.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei mamma!

Her kommer en liten hilsen fra meg.. Er vel tilbake etter noen flotte dager på Gran Canaria. Kom hjem den 8. januar. I kveld har jeg vært på besøk hos Silje, David og Linnea og spist middag. Linnea ser fram til å møte oldemor! Det må vi få til før du reiser til Moster! Ellers kommer Åse og jeg til Moster i vinterferien hvis det passer.. Regner med at Ole blir med også. Ser fram til at dere kommer hjem...